יום רביעי, 1 באפריל 2015

שמירה על הבריאות

אינספור מחקרים רפואיים נערכים ע"י מרכזים רפואיים, מכוני מחקר וחברות ליצור תרופות. לכולם מכנה משותף חשוב מאין כמותו והוא פיתוח תרופות חדשות לצורך ריפוי מחלות. אין ספק כי מחקרים ותרופות חדשות הביאו מזור למחלות שנחשבו בעבר לחשוכות מרפא. אנו עדים להארכת תוחלת החיים באופן משמעותי בדורות האחרונים.
בכל אמצעי התקשורת השונים אנחנו מתבשרים מידי יום ביומו ע"י יצרן תרופות כי בידו נמצאת התרופה והפתרון לבעיה רפואית, בעתונות הכתובה, בפרסומות ברדיו ובכל מדיה אלקטרונית מופיעות מאות ואלפי פרסומות המבטיחות לנו החלמה ממחלותינו שאותן אנחנו גוררים עימנו לאורך שנות חיינו.
בודדים הם המחקרים הנעשים לצורך שמירת הבריאות שלנו וזאת היות והבריאות שלנו לא מכניסה כסף לכיסם של אלו הרוצים לטפל בנו, לנתח אותנו, לצנתר אותנו ולספק לנו תרופות שילוו אותנו לאורך כל חיינו.
האנושות כולה מברכת איש את רעהו בברכה הנחשבת בפי כולם לנשגבת ביותר "תהי בריאה" "תהיה בריא". אין ספק כי בריאותו של האדם היא החשובה מכל לצורך תפקודו התקין ואיכות חייו. בתורת ישראל אנו מצווים על כללים ברורים לצורך שמירה על בריאותנו, כתבי רפואה סינית עתיקים עוסקים ברפואה מונעת ובאיבחון מוקדם של סימני מחלה על מנת למנוע את הופעתה וריפויה בשלב מוקדם מאד. אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לחיים איכותיים ובריאים היא רפואה מונעת.
בסדרת המאמרים שיתפרסמו כאן נעסוק בשמירה על הבריאות שלנו בעזרתה של רפואה מונעת, אורח חיים תקין, רוגע ושקט נפשי  ועוד. כל אלו אינם מצריכים אותנו לעשות מהפכים בחיינו או לחיות בצורה סגפנית ומתנזרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה